Ekran september-oktober 2019
Uvodnik
Ciril Oberstar: Spominske luknje
v spomin Niki Bohinc
Ana Šturm: »Pišemo zato, ker imamo filme radi in z njimi mislimo svet.«
Intervju
Jernej Trebežnik: Intervju z Andrewjem Bujalskim
Matic Majcen: Intervju z Nadin Mai
Renoir
Zdenko Vrdlovec: Jean Renoir – »zvočni« realizem
Festivali
Petra Meterc: 54. mednarodni filmski festival v Karlovih Varih
Maša Peče: 19. mednarodni festival fantastičnega filma v Neuchâtelu
In memoriam
Zoran Smmiljanić: Mož, ki je rad šel čez mejo. Nicolas Roeg (1928–2018)
Intervju s slovenskim filmom
Petra Meterc: Intervju z Lunom Sevnikom
Ana Šturm: Intervju z Damjanom Kozoletom
Veronika Zakonjšek: Intervju z Urško Djukić
Kritika
Jasmina Šepetavc: Parazit
Anže Okorn: The Last Black Man in San Francisco
Muanis Sinanović: Utøya, 22. julija
Žiga Brdnik: Hči Camorre
Jernej Trebežnik: Diego Maradona
Muanis Sinanović: Bilo je nekoč … v Hollywoodu
Anja Banko: Vox Lux
Anja Banko: Dnevniku Diane Budisavljević
Deadwood vestern
Zoran Smiljanić: Deadwood. Dolga pot od TV-serije do TV- filma
bynwr
Matic Majcen: ByNWR: Cinefilske mokre sanje
Oskar Ban Brejc: Belo platno, črni piksli
Iz kinotečnih arhivov
Andrej Gustinčič: Moškost, neugodje in Soprogi Johna Cassavetesa
TV-serije
Ivana Novak: Leta in leta
Matic Majcen: Catch-22
Jasmina Šepetavc: Kaj počnemo v mraku
Ana Šturm: Easy
Skratka
Oskar Ban Brejc: Odmev