Nezlomljiva vez

Včasih se zdi, da smo o odnosih videli in slišali že vse, kar se je videti in slišati dalo. Da je bilo preigranih dovolj variacij na temo nefunkcionalnega, destruktivnega ali zlomljenega odnosa, da je bilo dovolj potapljanja v družinske in ljubezenske travme. Da je...

Odprta stran: Panika

Natečaj za najboljšo filmsko kritiko o izbranem slovenskem filmu Društvo slovenskih filmskih publicistov FIPRESCI je v sodelovanju z revijo za film in televizijo Ekran ter s podporo Slovenskega filmskega centra v sklopu novembrskega Slovenskega tedna filma razpisalo...

Odprta stran: Morana

Natečaj za najboljšo filmsko kritiko o izbranem slovenskem filmu Društvo slovenskih filmskih publicistov FIPRESCI je v sodelovanju z revijo za film in televizijo Ekran ter s podporo Slovenskega filmskega centra v sklopu novembrskega Slovenskega tedna filma razpisalo...

Neznosna trma

»Torej si izmislimo ljudi, ki jih ljubimo ... Nesmisel!« Nema, tajinstvena zagonetnost je lahko najboljše, kar pripišemo uspehom filmskega sveta Françoisa Ozona, enega najbolj produktivnih in profiliranih sodobnih francoskih režiserjev, ustvarjalca, morda najbolj...

Novodobni nomadi

Chloé Zhao v svojem tretjem celovečernem filmu Dežela nomadov (Nomadland, 2020) raziskuje svet novodobnih nomadov v enem kvintesenčnih ameriških žanrov, filmu ceste. Tesno povezan z žanrom vesterna je film ceste v svoji zgodovini na filmu cinično in kritično...

Kam z jezo?

Že napovednik filma Obetavna mladenka (Promising Young Woman, 2020), prvenca režiserke Emerald Fennell, namiguje, da imamo opravka s še eno različico filma, vpetega v t. i. žanr posilstva in maščevanja, katerega popularizacijo umeščamo v sedemdeseta. Ti filmi so na...

Aktualna številka

Tema Slovenski film 3.0.
Fokus 23. Festival dokumentarnega filma
Esej Ali so lonci currya tudi talilni?
Kino-uho Knap se rodiš
TV-serije Pretend It's a City, Genialna prijateljica, Primeri inšpektorja Vrenka