Ekran september-oktober-november 2018 | Revija Ekran

Ekran september-oktober-november 2018

Uvodnik 
Intervjuji
Ruben Östlund | Rok Govednik
Fabrice du Welz | Dejan Ognjanović
Festivali
14. Grossmannov festival fantastičnega filma in vina | Matic Majcen
24. Filmski festival v Sarajevu | Tina Poglajen
Ingmar Bergman
Bergmanova platonska votlina | Zdenko Vrdlovec
Ljubiti. Zemeljsko in nepopolno | Anja Banko
Odsevi v razbitem ogledalu: Ingmar Bergman in nasilje | Andrej Gustinčič
Ingmarjev pasijon | Igor Koršič
10 let Kinodvora
Kinodvor na prelomnici | Žiga Brdnik
Kritika
Leave No Trace, r. Debra Granik | Ana Šturm
Ptice selivke, r. Ciro Guerra | Petra Meterc
Chris the Swiss, r. Anja Kofmel | Tina Poglajen
Climax, r. Gaspar Noé | Matic Majcen
Dede, r. Mariam Khatchvani | Petra Meterc
Okus cementa, r. Ziad Kalthoum | Veronika Zakonjšek
First Reformed, r. Paul Schrader | Jernej Trebežnik
Sicario 2: Vojna brez pravil, r. Stefano Sollima | Anže Lebinger
Louis C.K. 
Maxima Culpa Louisa C.K.-ja | Bojana Bregar
Nuri Bilge Ceylan
Čehov v turškem filmu | Tina Poglajen
Slovenski film
Pogovor z Dušanom Kastelicem | Anja Banko
Pogovor z Uršo Menart | Ana Šturm
LGBT podobe v slovenskem filmu v Jugoslaviji | Jasmina Šepetavc
Enakost spolov
O enakosti spolov in filmskem sektorju: mednarodna perspektiva | Nika Gričar
Iz kinotečnih arhivov
Skratka
Podoba glasbe
Trap hit v Louvru | Oskar Ban Brejc
TV serije
Žanri brez meja: Mark Kermode’s Secrets of Cinema | Nace Zavrl
Branje
Vsaka dobra zgodba je frankensteinovska zgodba | Matic Majcen