Ekran februar – marec 2019 | Revija Ekran

Ekran februar – marec 2019

Uvodnik
Krasna nova TV SLO | Ciril Oberstar

Intervjuji
James Benning | Matic Majcen
Benedikt Erlingsson | Ana Šturm
Monica Stambrini | Pia Nikolič

Festivali
Mednarodni festival v Busanu | Sanja Struna

Slovenski film
Drevesa imajo oči | Nace Zavrl

Khavn
Manila v luči Khavnove multiestetike | Petra Meterc
Grešni vodni bivoli | Maša Peče
To ni Khavnov film | Varja Močnik

Kritika
#Female Pleasure, r, Barbara Miller | Tina Poglajen
Jezdec, r. Chloé Zhao | Ana Šturm
Druga stran vetra, r. Orson Welles | Matic Majcen
Deveti razred, r. Bo Burnham | Robert Kuret
Roma, r. Alfonso Cuarón | Andrej Gustinčič
Stekleni, r. M. Night Shyamalan | Žiga Brdnik
Zgrešena vzgoja Cameron Post, r. Desiree Akhavan | Jernej Trebežnik
Brexit: The Uncivil War, r. Toby Haynes | Žiga Brdnik

In memoriam
Sam sredi sovražnega sveta: Jonas Mekas (1922–2019) | Nace Zavrl

Belski glas
Črna koža, bele maske | Petra Meterc

Clint Eastwood
Osamljeni jezdec | Anja Banko
Eastwood – ponovno in nazadnje | Anja Banko

Zunanjost polja
Filmske skrivalnice | Jasmina Šepetavc

Screwball
O poetiki screwball komedij | Ivana Novak

Spregledane
Pionirka filma: Germaine Dulac | Jasmina Šepetavc

Filmska glasba
Filmska glasba Jóhanna Jóhannssona (1969–2018) | Peter Žargi

Parni punk
Kje(r) se konča smrtonosnost, (kje) se začne smrtnost? | Martin Pogačar

Studio Marvel
Fenomen studia Marvel | Matic Majcen
Marvelova formula in prebojniki | Igor Harb

Johnnie To
»Ne moti me, da moji filmi niso prikazani na velikem zaslonu« | Sanja Struna

Skratka
Assunta, r. Ester Ivakič | Peter Žargi

TV serije
Dvojnosti Dvojnika | Muanis Sinanović

Filmski klubi
Nekaj impresij o sovjetskih filmskih klubih in njihovih postsovjetskih življenjih |
Natalija Majsova