Ekran februar-marec 2017 | Revija Ekran

Ekran februar-marec 2017

Uvod
Najboljši filmi leta 2016 po izboru filmskih kritikov, kuratorjev in režiserjev

Intervjuji
»Če ne bi bilo umetnosti, bi kar umrl!« (Paul Bush) Tina Poglajen
»11 minut« je metafora za sodobno življenje (Jerzy Skolimowski) Matic Majcen

Festivali
21. Mednarodni filmski festival v Busanu Sanja Struna
54. Dunajski mednarodni filmski festival Viennale Matic Majcen
Festival znanstvene fantastike v Trstu Igor Krnel
Mednarodni festival dokumentarnega filma v Amsterdamu (IDFA) Simon Popek

Žanrska produkcija
Pospešek za razvoj žanrske produkcije Aleš Blatnik

Filmske komisije
»Grozno je, da smo obtičali pri Narniji« Žiga Brdnik

Stoletnica rojstva Jožeta Babiča
Manjkajoča četrtina sonca Luka Jereb

Fokus: romunski film
»Zgodovina ni narejena iz predpostavk!« Petra Meterc
»Najtežja naloga zame je vedno razumevanje, kaj je tista najpomembnejša stvar, o kateri je trenutno treba govoriti« (intervju Christian Mungiu) Petra Meterc

Portret
Mož za nove (stare) čase: Adam Driver Bojana Bregar

Kritika
Toni Erdmann (Maren Ade) Zdenko Vrdlovec
Ona (Paul Verhoeven) Jasmina Šepetavc
13th (Ava DuVernay) Ana Šturm
Paterson (Jim Jarmusch) Anže Okorn
Nočne ptice (Tom Ford) Andrej Gustinčič
The Wailing (Hong-jin Na) Jasmina Šepetavc
Rdeča želva (Michaël Dudok de Wit) Pia Nikolič
Molk (Martin Scorsese) Dušan Rebolj
Jaz, Daniel Blake (Ken Loach) Ana Šturm
Nočno življenje (Damjan Kozole) Polona Petek

Skratka
Léthé (Dea Kulumbegashvilli) Bojana Bregar

TV serije
Doba žalostnih komedij Ivana Novak

Podoba glasbe
Fant, ki je preveč vedel Matic Majcen

Ozadja
Jaz, enkratna filmska projekcija Maša Peče