Ekran april-maj-junij | Revija Ekran

Ekran april-maj-junij

Uvodnik
Zakaj ženske napišejo več filmov, kot jih posnamejo? | Ciril Oberstar

Intervju
Guy Maddin, Evan in Galen Johnson | Matic Majcen
Laila Pakalnina | Tina Poglajen
Igor Bezinović | Peter Cerovšek

Festivali
47. Mednarodni filmski festival v Rotterdamu | Simon Popek
68. Mednarodni filmski festival v Berlinu | Simon Popek
21. Diagonala – Festival avstrijskega filma | Anja Naglič

Razredna razlika na ledu
Jaz, Tonya kot razprava o delavski ženskosti | Tina Poglajen

Razredna razlika na oskarjih
»Hot dog canon« ali o vampirjih in zombijih | Nejc Pohar

Novi načini gledanja
Hitro gledanje in nove časovnosti digitalnega gledalstva | Neta Aleksander
O počasni televiziji in fantomskih vožnjah v preteklost | Nil Baskar
Prekletstvo napol odprte vrečke čipsa ali fenomen verižnega gledanja | Anja Banko
»V baseballu ni jokanja«: Netflixovi testni videi | Nace Zavrl

Wim Wenders
Wim Wenders: 4K je resnica filmskega negativa | Matic Majcen

Armando Iannucci
»Peklenska komedija v Moskvi« | Lev Centrih
Klavrni slehernik: Politične komedije Armanda Iannuccija | Dušan Rebolj

Kritika
Črni panter, r: Ryan Coogler | Petra Meterc
Oblika vode, r: Guillermo del Toro | Jernej Trebežnik
Fantomska nit, r: Paul Thomas Anderson | Bojana Bregar
Bližina, r: Kantemir Balagov | Natalija Majsova
Žarek v srcu, r: Claire Denis | Andrej Gustinčič
Inxeba, r: John Trengove | Petra Meterc
Annihilation, r: Alex Garland | Primož Krašovec
Mom and Dad, r: Brian Taylor | Igor Harb
Ex Libris: Newyorška javna knjižnica, r: Frederick Wiseman | Ana Šturm
Hitlerjev Hollywood. Nemški film v času propagande 1933–1945, Rüdiger Suchsland | Anja Naglič
Druga stran vsega, r: Mila Turajlić | Andrej Gustinčič
Odraščanje, r: Siniša Gačić | Veronika Zakonjšek
Rudar, r: Hanna Slak | Jernej Trebežnik

Filmska glasba
Ljubezensko pismo osemdesetim | Peter Žargi

Podoba glasbe
S–kokice | Anže Okorn

Skratka
Nova generacija in njihov seks pred kamero | Bojana Bregar

TV serije
Babilon Berlin: na nemški strani televizijskih ekranov | Jasmina Šepetavc

Branje
Beroči gledalec | Ciril Oberstar
Misliti vesolje | Matic Majcen

Kuba in film
Filmska šola Treh svetov: utopija kot metoda | Dare Pejić