Ekran april-maj-junij 2019 | Revija Ekran

Ekran april-maj-junij 2019

UVODNIK
Zakaj videoesejisti raje kot o velikem planu obraza govorijo o velikem planu rok? | Ciril Oberstar

INTERVJU
Shengze Zhu | Petra Meterc

FESTIVALI
48. filmski festival v Rotterdamu | Simon Popek
69. mednarodni festival v Berlinu | Simon Popek
21. mednarodni festival dokumentarnega filma v Solunu | Žiga Brdnik
Diagonala 2019 – Festival avstrijskega filma | Anja Naglič

AVTORSKE PRAVICE
Boj za avtorsko pravico na internetu | Žiga Brdnik

JOANNA HOGG
Trpljenje mlade buržujke: filmi Joanne Hogg | Tina Poglajen

KRITIKA
Mi, r. Jordan Peele | Petra Meterc
High Flying Bird, r. Steven Soderbergh | Matic Majcen
Požiganje, r. Chang-dong Lee | Anja Banko
Take Me Somewhere Nice, r. Ena Sendijarević | Veronika Zakonjšek
Žetev, r. Mišo Antadze | Natalija Majsova
Šepet nežne ulice, r. Barry Jenkins | Andrej Gustinčič
Nori dnevi, r. Damian Nenadić | Žiga Brdnik

SLOVENSKI FILM
Izbrisana, r. Miha Mazzini | Muanis Sinanović

DVOJNI POGLED
Antiteza Casablance | Tina Poglajen
Tranzit smisla | Muanis Sinanović

TV-SERIJE
Ko(z)mični detektiv | Nejc Pohar

AFERA WATERGATE
Ponavljajoča se zgodovina | Matic Majcen

TENIS
T kot teniška kritika televizijskega pogleda | Ciril Oberstar

VIDEOESEJ
Zakaj videoesejev ne delamo vsi? | Jasmina Šepetavc
Česa videoeseji ne zmorejo | Nace Zavrl
Videoesej in kritika med utopijo in mistifikacijo | Nil Baskar
Nekaj pomislekov ob vprašanju kategorizacije videoeseja kot prakse filmske kritike | Anja Banko

SPREGLEDANE
Emilija Soklič | Ana Šturm

LGBT FILM
Reprezentacija queer tematik v južnokorejski filmski produkciji | Sanja Struna
O čem govorimo, ko govorimo o afriškem LGBT filmu? | Petra Meterc

SKRATKA
Lep pozdrav iz sosednje Hrvaške! | Ana Šturm

RUSKO FILMSKOKLUBSKO GIBANJE
Dokumentarec, film našega časa: glasniki sodobnega ruskega filmskoklubskega gibanja o tradiciji, fluidnosti formatov in načrtih za prihodnost | Natalija Majsova