Ekran april – maj 2017 | Revija Ekran

Ekran april – maj 2017

Uvodnik
Četrta realnost filma Ciril Oberstar

Intervjuji
»Osebe v mojih filmih so pokrajine, so celi svetovi« (Jasna Krajinovič) Tina Poglajen
Domača naloga z lastno dušo (Volker Schlöndorff) Matic Majcen

Festivali
Mednarodni filmski festival v Rotterdamu
Ustvarjalna mladina se vrača Simon Popek
Eksperimentalni kratki v Rotterdamu Tina Poglajen
Mednarodni filmski festival v Berlinu
Slaba vest Berlinala Simon Popek
Buržoazni feminzem in filmičnost transspolnosti Tina Poglajen

Filmski producenti
Krasna nova slovenska produkcija Marina Gumzi

Filmske tržnice
Filmske tržnice in industrijska plat filma Tina Poglajen

Filmska gverila
Društvo zaveznikov mehkega pristanka in Luksuz produkcija Matevž Jerman

Telesnost in film
Karnevalski tok: telesnost in film Jasmina Šepetavc
Novi duhovi in stare prikazni filmske teorije Polona Petek

Dvojni pogled
Seks, kapitalizem in Vroči Mike Ana Šturm in Nace Zavrl

Kritika
Dan osvoboditve (Ugis Olte, Morten Traavik) Anže Okorn
Cameraperson (Kirsten Johnson) Ana Šturm
Safari (Ulrich Seidl) Petra Meterc
Prihod (Denis Villeneuve) Primož Krašovec
Nisem tvoj zamorec (Raoul Peck) Andrej Gustinčič
Kor (Zeki Demirkubuz) Petra Meterc
Mesečina (Barry Jenkins) Bojana Bregar

Portret
Delovni pogled: filmi Kevina Jeroma Eversona Nace Zavrl

Skratka
Killing Klaus Kinski Peter Cerovšek

Branje
Smrt tisočerih rezov Maša Peče

TV serije
O. J.: Made in America Jasmina Šepetavc

Ozadja
Poklic konservatorja-restavratorja filma Nadja Šičarov