Nazaj v prihodnost

Vizija »postkoronskega« ustvarjanja filmov in novomedijski pristopi filmske umetnosti Pred leti sem v sodelovanju z ameriškim umetnikom Davidom Birdom ustvarila interaktivno vizualno instalacijo »Hypnogogia«, katere velik del je bil raziskovanje možnosti snemanja...

Intervju: Rok Biček

»Takšne zgodbe se dela le enkrat na sto let.« Roka Bička ni lahko ujeti niti med pandemijo. Konec poletja je končal snemanje kratkega igranega filma Kazenski strel, ki napoveduje njegov naslednji celovečerni igrani film Črna mati zemla, ravno pred kratkim pa se je...

Dragi Ennio

Dragi Ennio, najprej ti bom povedal, česa pri tebi ne maram. Ne maram tvojih brezštevilnih kompilacij na nosilcih zvoka v stilu Best of Morriconne ali Leone/Morricone Ultimate Western Hits Collection ali celo Ennio Morricone - Sweet Melodies, kjer je brez repa in...

Intervju: Simon Popek

»Sem velik zagovornik tega, da se stvari odvijejo v živo« Simona Popka ni treba posebej predstavljati. Uveljavljeni kritik in publicist ter dolgoletni urednik revije Ekran – vodil jo je med letoma 1997 in 2006 – kot programski vodja že zadnjih 13 let skrbi za raznolik...

Brutalne burleske Line Wertmüller

Ko je v oktobru Lina Wertmüller postala šele druga režiserka, ki je dobila oskarja za življenjsko delo, je to delovalo kot potrebno potovanje s časovnim strojem nazaj v sedemdeseta leta prejšnjega stoletja, ko je sodila med najslavnejše in najbolj hvaljene režiserje...

Aktualna številka


In memoriam Christopher Plummer
Ozadja Montažer zvoka Boštjan Kačičnik
Intervju Katarina Rešek - Kukla in Sestre
Čudežna ženska 1984 Prava junakinja ni rojena iz laži
Miti in ikone Mira Furlan

Virus kot model Distribucijski vektorji po pandemiji
Slovenski filmski festivali na prelomnici
Intervju Vanja Kaluđerčić
Film in nove tehnologije Nazaj v prihodnost
Ekologija filma Film in podnebne spremembe