Film pod zvezdami

svetloba30. julij do 20. avgust, vsak večer ob 21.30 na dvorišču Ljubljanskega gradu

Na čelu programa uspešnic letošnje kinematografske sezone sta oskarjevec Revni milijonar in najnovejši film Clinta Eastwooda Gran Torino. Med filmi, ki so bili predvajani na LIFFe bodo politična drama in dobitnik Vodomoca Lakota, kriminalka Gomora,

nadrealistični triler Sirotišnica in komedija Ljubezen v Barceloni Woodyja Allena. Krožna cesta Sama Mendesa, Milk Gusa Van Santa ali Frost/Nixon Rona Howarda so filmi, ki so prezgodaj zapustili platna, vrhunce sezone Kinodvora pa zastopajo Bančni rop in Težko je biti fin, največja uspešnica Kar brez skrbi, pa norveška črna komedija Umetnost negativnega mišljenja in lanskoletni beneški zmagovalec Rokoborec. Slovenska filma bosta lanskoletni dobitnik Vesne, drama Pokrajina št. 2, in animirani biser Dušana Kastelica Čikorja an' kafe. Filmi, idealni za ogled pod zvezdnim nebom so kolesarski film ceste z Mikijem Manojlovićem Svet je velik in rešitev se skriva za vogalom, zgodovinska komedija Rock'n'roll pirati, muzikal Mamma mia! ter z Oskarjem nagrajeni dokumentarec Človek na žici, ki je obenem tudi otvoritveni film letnega kina. Na gradu bomo deležni tudi ljubljanske premiere francoske romantične komedije Ljubezen nima cene z Audrey Tautou, bolj znana kot Amelie Poulain, Film pod zvezdami pa bo zaključila slovenska predpremiera novega filma Michaela Manna Državni sovražniki, zgodba o karizmatičnem bančnem roparju Johnu Dillingerju, ki ga v filmu upodablja Johnny Depp. Vstopnice za predstave lahko kupite pri blagajni Festivala Ljubljana v Križankah, v Info centru na Ljubljanskem gradu, na Petrolovih servisih ter na spletnih straneh www.mojekarte.si, www.eventim.si.
Domov
Novice
Kolumna
Iz tiskane izdaje
Video
O Ekranu
Naročilo revije
Prodajna mesta
Impresum
Kontakt
NASLOVNICA AKTUALNE ŠTEVILKE

2017_naslovnica_ekran_februar_marec2017

 
KOLUMNA

Življenje po koncu filma


Začetek filma in najavna špica predstavljata tisto tanko mejo med realnostjo (kinodvorane) in fikcijo (filma), konec filma in njegova odjavna špica pa prečkata isto mejo v nasprotni smeri. Če je naloga začetka filma, da »nas iz rutine vsakdana popelje v svet fikcije«, kakor je nekje pripomnila Jela Krečič, je naloga filmskega konca in odjavne špice, da nas pospremita iz fikcije in privedeta nazaj tja, kjer smo že ves čas bili, na sedež dvorane.


Preberi več...  
mens hairstyles Hotels And Travels home decorators collection big lots furniture interior decorating Home decorators bad credit loans electric cars
ZADNJI KOMENTARJI
IZ TISKANE IZDAJE
NAJBOLJ BRANO
EKIPA
PIŠITE NAM!

2009 © Ekran

r57c99 shell