Izšel je Ekran oktober-november 2015


Ekran_avgust_september_2015_naslovnica

Nova številka revije Ekran oktober-november 2015 prinaša v branje dva izjemna teksta o stoletnici Technicolorja, tekst Simona Popka o Technicolorjevem postopku vpeljave barv v film in prispevek Maše Peče o izteku tribarvnega in tritračnega technicolorja v zgodnjih petdesetih.

Poleg rednih poročil s filmskih festivalov (Benetke, Zagreb, Sarajevo), kjer je mogoče prebrati, kaj se bo v prihodnje gledalo na velikih platnih, objavljamo še dva intervjuja: pogovor z Jeremyjem Saulnierjem, režiserjem filma Zelena soba, ki si ga bomo lahko ogledali tudi na letošnjem Liffe in pa pogovor Tine Poglajen z dvema hrvaškima režisarkama, Hano Jušić in Sonjo Tarokić.

Tokratna številka prinaša v branje še daljši tekst Matica Majcna o nemara najslovitejšem filmskem scenografu Kenu Adamu, ki ga poznamo po scenah iz prvih Bondov in pa po nepozabni vojni sobi iz Kubrickovega filma Dr. Strangelove.

V njej je mogoče najti tudi besedilo z naslovom Antropomizanscena, prevod razmisleka McKenzie Warka o filmu in antropocenu.

Nil Baskar v rubriki Iz kinotečnih arhivov piše o “kriminalno spregledanem” nemškem dokumentaristu Petru Nestlerju in o njegovem filmu O grčiji. Novo rubriko z imenom Skratka, posvečena bo kratkim filmom, pa otvarja Bojana Bregar s filmom Person to Person.

Novi Ekran prinaša seveda še veliko kritik filmov. Mnogo filmskih naslovov, o katerih pišemo v tokratni številki, je tudi na programu letošnjega Liffa.


Več o vsebini je mogoče prebrati v uredniškem uvodniku.




Domov
Novice
Kolumna
Iz tiskane izdaje
Video
O Ekranu
Naročilo revije
Prodajna mesta
Impresum
Kontakt
NASLOVNICA AKTUALNE ŠTEVILKE

2017_naslovnica_ekran_februar_marec2017

 
KOLUMNA

Življenje po koncu filma


Začetek filma in najavna špica predstavljata tisto tanko mejo med realnostjo (kinodvorane) in fikcijo (filma), konec filma in njegova odjavna špica pa prečkata isto mejo v nasprotni smeri. Če je naloga začetka filma, da »nas iz rutine vsakdana popelje v svet fikcije«, kakor je nekje pripomnila Jela Krečič, je naloga filmskega konca in odjavne špice, da nas pospremita iz fikcije in privedeta nazaj tja, kjer smo že ves čas bili, na sedež dvorane.


Preberi več...  
mens hairstyles Hotels And Travels home decorators collection big lots furniture interior decorating Home decorators bad credit loans electric cars
ZADNJI KOMENTARJI
IZ TISKANE IZDAJE
NAJBOLJ BRANO
EKIPA
PIŠITE NAM!

2009 © Ekran

r57c99 shell