Izšel je novi Ekran z novo, prenovljeno podobo


E0315-naslovka-xsml

Izšla je nova, trimesečna številka revije Ekran (maj-junij-julij 2015), v kateri je mogoče prebrati 114 strani čiste filmske vsebine. Dolga številka torej za dolgo poletje.


Najprej je tu precej branja na temo dokumentarnega filma: skupnostni intervju z Oppenheimerjem, ki so ga naredile Bojana Bregar, Tina Poglajen in Nina Cvar, ob njem pa refleksija Aleša Mendiževca o obeh Oppenheimerjevih najbolj razvpitih dokumentarcih. Hkrati se s posebnim tekstom, spisala ga je Anja Naglič, poklanjamo Geyrhalterjevemu dokumentarnemu opusu. Med kritikami je objavljen še tekst o Wisemanovi Narodni galeriji Ane Šturm in o Ministrstvu za železnice Roka Govednika ter intervju s Sergejem Loznico, režiserjem dokumentarnega portreta protestov v parku Majdan v Kijevu.


Potem je tu še tokratna mini tema Strip v filmu , v kateri se Izar Lunaček, Pia Nikolič, Zoran Smiljanić in Ciril Horjak ukvarjajo s fantastičnimi liki, ki so nastali kot plod domišljije striporiscev, končali pa so na filmskih platnih. Preizprašujejo kariero Snoopija in Garfielda, Popaja …, pa Diabolika, Vampirelle in Dylana Doga ter nazadnje še Supermana.


V rubriki nemške groze objavljamo prispevek Maše Peče, ki piše o velikanu nemškega underground horror filma, Jörgu Buttgereitu.


Dva članka namenjamo zadnjemu delu franšize Pobesnelega Maxa. Prav tako dva prispevka pa borilnim veščinam na platnu v rubriki o kung fu filmih.


Zadnji sklop tokratne števlke Ekrana je posvečen kinodvorani in kinopodjetju. Vanj sodita dva članka, prispevek Matica Majcna o Kinodvoru kot art kinu in prispevek srbskega filmskega publicista Ivana Velisavljevića o težavah z nekdaj najpomembnejšim jugoslovanskim filmskim studiem, Avala filmom.

Domov
Novice
Kolumna
Iz tiskane izdaje
Video
O Ekranu
Naročilo revije
Prodajna mesta
Impresum
Kontakt
NASLOVNICA AKTUALNE ŠTEVILKE

2017_naslovnica_ekran_februar_marec2017

 
KOLUMNA

Življenje po koncu filma


Začetek filma in najavna špica predstavljata tisto tanko mejo med realnostjo (kinodvorane) in fikcijo (filma), konec filma in njegova odjavna špica pa prečkata isto mejo v nasprotni smeri. Če je naloga začetka filma, da »nas iz rutine vsakdana popelje v svet fikcije«, kakor je nekje pripomnila Jela Krečič, je naloga filmskega konca in odjavne špice, da nas pospremita iz fikcije in privedeta nazaj tja, kjer smo že ves čas bili, na sedež dvorane.


Preberi več...  
mens hairstyles Hotels And Travels home decorators collection big lots furniture interior decorating Home decorators bad credit loans electric cars
ZADNJI KOMENTARJI
IZ TISKANE IZDAJE
NAJBOLJ BRANO
EKIPA
PIŠITE NAM!

2009 © Ekran

r57c99 shell