Iz tiskane izdaje

Dokumentiranje in/kot politično delovanje

festival dokumentarnega filma2013

 

15. Festival dokumentarnega filma (1.–8. 3. 2013)

 

Katja Čičigoj

 

 

Festival dokumentarnega filma je heterogena tvorba, ki vsako leto prečeše svetovno produkcijo, ta pa lahko sega od Intimnih portretov do Mitov, ikon in medijev, če parafraziram dve sekciji festivala.

Preberi več...

 

Napumpaj in odvrzi

rsz leonardo dicaprio wolf of wall street

Vsaka reklama je samo reklama.

 

 

Marko Bauer

 

 

Volk z Wall Streeta (The Wolf of Wall Street, 2013, Martin Scorsese) je odvratna reč. Hibrid Wall Streeta (1987, Oliver Stone) in Ameriške pite (American Pie, 1999, Chris in Paul Weitz) zgreši tako prvega kot drugega, zgreši celo njune zgrešenosti.

Preberi več...

 

Iz nadrealizma v resničnost

r-mtvnSlika 040

14. Motovunski filmski festival (25.–29. julij 2011)

 

Gregor Bauman, foto: MFF

 

 

Nepoučeni se letos morda sprašujejo, kam je izginil 13. Motovunski festival? So mogoče leto dni prespali? Ali jih je lansko neurje odpihnilo »over the rainbow« in so izgubili občutek za prostor in čas?

 

Se je mogoče zbudil narodni junak Veli Joža ter z globokim glasom, ki strese gore, zapovedal, da nesrečne številke v svojem mestu že ne bo trpel?

Preberi več...

 

Atomski z desne

rsz 1911233Galeb, plamenec in štorklja 

 

 

Anže Okorn

 

 

Atomski z desne (Atomski zdesna, 2013, Srđan Dragojević) se začne z odtenki sepije posnetka obmorskega letovišča iz časov, ko so bile ženske pazduhe še dlakave, dopust pa vsakomur dostopen. Takoj zatem pa namesto vrabcev, ki bi čivkali, kako zastareli so ti prizori in koncept, zagledamo galeba med smetmi, kako drugemu kljuva oko.

Preberi več...

 

Z Molièrom na kolesu

rsz alceste-16Tina Poglajen

 

 

Kaj pri reševanju težav najbolj zaleže? Veliko ljubezni ali pištola? Odgovor je odvisen od tega, h kakšnemu pogledu na svet se nagibate: idealističnemu ali ciničnemu. Molièrov kritičen in konflikten Alcest, v izvirniku naslovni junak filma Z Molièrom na kolesu (Alceste à bicyclette, 2013, Philippe Le Guay), je, kot ugotavljata protagonista, v nasprotju s splošnim pričakovanjem pravzaprav idealist, saj kljub svojemu ljudomrzništvu v presoji človeštva optimistično in vztrajno ohranja visoka merila ne glede na to, da jih nihče, niti on sam, ne doseže zares.

Preberi več...

 

Plesali so 60 let

berlinale2010logo5Berlinale 2010

 

 

Simon Popek

 

 

 

Preberi več...

 

Žalostne punce Metoda Pevca

rsz lng-pic-184

 

Lahko noč, gospodična

 

 

Špela Barlič

 

 

Metod Pevec med domačimi filmarji velja za režiserja, ki ga najbolj zanimajo odtenki ženske psihe in najbolj vznemirja problematika odnosov med spoloma. Pevec ima ženske preprosto rad.

 

Preberi več...

 

7. Grossmannov festival fantastičnega filma in vina

rsz grossmann2011

Ljutomer, 25.–30. julij 2011

 

Matic Majcen

 

 

Sedmi Grossmannov festival fantastičnega filma in vina bo v anale bržkone res šel zaradi obiska dveh eminentnih gostov, Menahema Golana in Christopherja Leeja, ki sta (sicer zasluženo) požela največji delež medijske pozornosti.

Preberi več...

 

L'Apollonide: Spomini zaprte hiše

rsz apollonide-02

O izrečenem, podobah in simbolih

 

 

Tereza Tomažič

 

 

V petem celovečercu Bertranda Bonella L'Apollonide: Spomini zaprte hiše (L'Apollonide: Souvenirs de la maison close, 2011) se na platno ponovno vračajo njegove običajne teme, kot so želja, telo, pohabljenje, erotika, spolnost, smrt.

Preberi več...

 

Fragmenti eksistence, fragmenti sveta

rsz img326

 

European Media Art Festival, Osnabrück (27. april–1. maj 2011)

 

 

Peter M. Jarh

 

Preberi več...

 

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

«ZačetekPrejšnja12345678910NaslednjaKonec»
Domov
Novice
Kolumna
Iz tiskane izdaje
Video
O Ekranu
Naročilo revije
Prodajna mesta
Impresum
Kontakt
NASLOVNICA AKTUALNE ŠTEVILKE

2017_naslovnica_ekran_februar_marec2017

 
KOLUMNA

Življenje po koncu filma


Začetek filma in najavna špica predstavljata tisto tanko mejo med realnostjo (kinodvorane) in fikcijo (filma), konec filma in njegova odjavna špica pa prečkata isto mejo v nasprotni smeri. Če je naloga začetka filma, da »nas iz rutine vsakdana popelje v svet fikcije«, kakor je nekje pripomnila Jela Krečič, je naloga filmskega konca in odjavne špice, da nas pospremita iz fikcije in privedeta nazaj tja, kjer smo že ves čas bili, na sedež dvorane.


Preberi več...  
mens hairstyles Hotels And Travels home decorators collection big lots furniture interior decorating Home decorators bad credit loans electric cars
ZADNJI KOMENTARJI
IZ TISKANE IZDAJE
NAJBOLJ BRANO
EKIPA
PIŠITE NAM!

2009 © Ekran

r57c99 shell