Iz tiskane izdaje

Na nežnih kavljih

0-grossmann10 sml

 

10. Grossmannov festival fantastičnega filma in vina Ljutomer (15.–19. julij 2014)

 

 

Andrej Koritnik

 

Preberi več...

 

Vojko Duletič – Obstranec

VojkoD-D2

 

Gorazd Trušnovec

 

 

Za zaključno ugotovitev o knjigi monografske narave Vojko Duletič – Obstranec: Ustavljeni čas filma (UMco, 2011) se mi zdi ustrezna parafraza citata, ki ga je Oscar Wilde napisal v predgovoru k romanu Slika Doriana Graya: Slovenci so imeli problem z Vojkom Duletičem, ker so se prepoznali v ogledalu, ki jim ga je nastavil v svojih filmih – in Slovenci so imeli problem z Vojkom Duletičem, ker se niso prepoznali v ogledalu, ki jim ga je nastavil v svojih filmih.

Preberi več...

 

Lov

ws-Lov-10

 

 

Tereza Tomažič

 

 

Režiser Thomas Vinterberg je postal razvpit s filmom Praznovanje (Festen, 1998), prvim posnetim po načelih Dogme 95. V Praznovanju se je ukvarjal z dinamiko družine, njenimi skrivnostmi, zamolčanji, krivdami, ki se začnejo razkrivati na družinskem slavju, kjer pride resnica nazadnje na dan – oče, glava družine, je dva izmed svojih potomcev v njunem otroštvu spolno nadlegoval.

Preberi več...

 

Kotlar, Krojač, Vojak, Vohun

w TTSS-07

 

Matevž Jerman

 

 

V primerjavi z Bondiadami je vohunski film Kotlar, Krojač, Vojak, Vohun (Tinker, Tailor, Soldier, Spy, 2011, Tomas Alfredson) to, kar je bil v primerjavi z romani Iana Fleminga tudi istoimenski bestseller, ki ga je leta 1974 napisal John le Carré.

Preberi več...

 

Dokurama 2014

09agrftLogoDokurama: letna predstavitev dokumentarnih filmov študentov AGRFT

 

Kinodvor, 23. 6. 2014


Tina Poglajen

 

Preberi več...

 

Cezar mora umreti

ws-cezared05

 

 

Igor Pribac

 

 

Nenavadno je, da isto sezono zaznamujeta dva celovečerca, ki evocirata dogodke na dan marčnih id pred dva tisoč leti. Georgeu Clooneyju se je zdelo potrebno Marčeve ide (The Ides of March, 2011), svojo dramo o vzdušju in zakulisjih ameriških predvolilnih kampanj, o brezobzirni igri na nož vseh vpletenih, dodatno podkrepiti z aluzijo na atentat na Cezarja in s tem majhni zgodbi pripisati občečloveško razsežnost.

Preberi več...

 

Albert Nobbs

w AlbertNobbs-01

 

Bojana Bregar

 

 

Film, ki od glavne igralke zahteva ure sedenja v maskirnici, kjer se trudijo iz nje napraviti nekaj genetsko in estetsko manj popolnega. Na kaj najprej pomislimo? Oskar za glavno žensko vlogo, jasno. Dolgčas? Ne nujno. Gre namreč za žensko v moški preobleki. Je kdo rekel gender-bender?

Preberi več...

 

Ptica, a ti povem en vic

ws-djpd1

 

Baltasar Kormákur: Globina

 

 

Jaroslav Jankovič

 

Preberi več...

 

Filmske novosti iz Avstrije

D14 logo solo 4d

 

17. Diagonala – Festival avstrijskega filma (Gradec, 18.–23. 3. 2014)

 

 

Anja Naglič

 

Preberi več...

 

Slika, ki je ni

ws-Slika-koja-nedostaje-4

 

Iskanje slike, ki je ni več

 

 

Nina Cvar

 

Preberi več...

 

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

«ZačetekPrejšnja12345678910NaslednjaKonec»
Domov
Novice
Kolumna
Iz tiskane izdaje
Video
O Ekranu
Naročilo revije
Prodajna mesta
Impresum
Kontakt
NASLOVNICA AKTUALNE ŠTEVILKE

2017_naslovnica_ekran_februar_marec2017

 
KOLUMNA

Življenje po koncu filma


Začetek filma in najavna špica predstavljata tisto tanko mejo med realnostjo (kinodvorane) in fikcijo (filma), konec filma in njegova odjavna špica pa prečkata isto mejo v nasprotni smeri. Če je naloga začetka filma, da »nas iz rutine vsakdana popelje v svet fikcije«, kakor je nekje pripomnila Jela Krečič, je naloga filmskega konca in odjavne špice, da nas pospremita iz fikcije in privedeta nazaj tja, kjer smo že ves čas bili, na sedež dvorane.


Preberi več...  
mens hairstyles Hotels And Travels home decorators collection big lots furniture interior decorating Home decorators bad credit loans electric cars
ZADNJI KOMENTARJI
IZ TISKANE IZDAJE
NAJBOLJ BRANO
EKIPA
PIŠITE NAM!

2009 © Ekran

r57c99 shell