Spomin in identiteta

Zaradi koruptivne vlade in neracionalnih varčevalnih ukrepov se je leta 2009 nad Grčijo zgrnila ekonomska katastrofa, ki je že tako obubožano nacijo potisnila na rob preživetja. Kolaps svetovne ekonomije je ljudstvo pahnil v neskončno brezno stisk in revščine, slednja...

Intervju: Shengze Zhu

"Vse je politično, še posebej v državi, kot je Kitajska!" Pogovor s Shengze Zhu, režiserko zmagovalnega filma 48. rotterdamskega filmskega festivala Shengze Zhu je kitajska režiserka in producentka mlajše generacije, rojena leta 1987, ki zadnja leta prebiva v ZDA....

Nomad: po stopinjah Brucea Chatwina

Poti pisatelja Brucea Chatwina in režiserja Wernerja Herzoga so se dolgo prepletale – v fikciji, v realnosti in prek tanke meje, ki sta jo med eno in drugo videla oba: sodelovanje v Avstraliji, kjer sta istočasno delala vsak na svojem projektu, Herzogova Zelena kobra...

Vsak dan je dober dan

Zmagovalec občinstva novembrskega Liffa, japonska drama Vsak dan je dober dan (Nichinichi kore kôjitsu, 2018, Tatsushi Ohmori), je po koncu festivala ostal tisti film, ki se ga nihče ne spomni, čeprav med njim in pri nas priljubljenimi subtilnimi dramami zadnjih let,...

Intervju: Abel Ferrara

Tommaso je ravno toliko resničen kot Marsovci s Planeta 9 Abela Ferrare se na vsej ustvarjalni poti drži sloves porednega fanta ameriškega filma, vendar pa mu ni bilo nikoli moč očitati, da v svojih delih ni bil iskren, čeprav se je najpogosteje držal žanrskih...

Aktualna številka

 

Tema Uporne muze
Fokus 23. Festival slovenskega filma
Ozadja Arhivistka Jožica Hafner
Film noir Noč sveta
Miti in ikone Alan Parker