Intervju: Marko Naberšnik

"Vleče me na štajersko-prekmurski konec" Režiser Marko Naberšnik, eden redkih med slovenskimi režiserji, ki se pri snemanju popolnoma izogiba slovenski prestolnici, se je po Prlekiji (Petelinji zajtrk, 2007), Prekmurju (Šanghaj, 2012) in Soški fronti (Gozdovi so še...

Brez prave nevarnosti

Leta 1975, dve leti po tistem, ko so v Ameriki detroitski The Stooges, utapljajoč se v neuspehu in drogah, dokončno prenehali z metalurškim avantgardnim napadom na idealistično flower-power zapuščino (Iggy Pop pravi, da je “pomagal pokopati šestdeseta”), je v...

Cannes 2017: Druga stran paradiža

Pravi, avtentični obraz Cannesa sem spoznal šele po dvajsetih letih obiskovanja proslule jet-set metropole z Azurne obale, v času, ko sem bil zaradi naraščajočih cen prenočitve prisiljen poiskati nastanitev višje od rue Antibes in onstran regionalne ceste, tamkajšnje...

Berlinale 2017

Berlinale ostaja nerešljiva uganka za običajnega festivalskega popotnika, to je festival s težko premostljivo oviro, ki jo vse prevečkrat predstavlja nepregledna količina festivalske ponudbe (preko štiristo celovečernih filmov). Slednja mehča fokus in zamegljuje...

Aktualna številka

 

Tema Uporne muze
Fokus 23. Festival slovenskega filma
Ozadja Arhivistka Jožica Hafner
Film noir Noč sveta
Miti in ikone Alan Parker